2020年7月21日 星期二

影廟街

呢度我一路都冇去影,因為我其實唔係太喜歡用直度影風景.不過聽講過多兩年油麻地停車場就會拆,即係就冇可能喺呢個位影到廟街.反正唔遠就去影咗佢.


網頁教人去三或四樓影,但跟據我經驗應係越高越好.於是去頂樓,一定要搭電梯,樓梯聽講有啲係封咗行唔到.或者行車路都得,不過就會遠啲.同埋係要用長鏡,否則條街會好幼,我用到135mm,襯住兩邊既樓未黑晒就影,不過事後好多人都話兩邊黑啲會好啲喎.


剛才係我比較喜歡既角度,因為有一邊大厦係直線,但見網上個個都係對正中間,咁我又影埋佢囉.

21 則留言:

  1. 我一路都想知在那裡影,原來是油麻地停場,謝謝報料。

    回覆刪除
  2. 我影過一次,畀保安趕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗一個個保安,啲人原全冇理我,我見有人帶model入去影添.

      刪除
  3. 無留意到原來有個停車場在度。
    但見而家咁嘅情形,我應該要等好耐先有機會再踏入廟街...

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家真係好得人驚,班廢官既失誤要全港市民埋單 @@

      刪除
  4. 睇左你靚相,我當自己去過算了哈哈!
    近期疫情嚴重,都唔會去影。

    回覆刪除
  5. Philip, 你真係擺自己條命去教飛,疫病當前,何必去影它。不過你已經去影咗,我唯有祈求龍天護佑你,令你百毒不侵。

    回覆刪除
  6. 好少機會咁樣睇廟街,又幾有特色噃!

    回覆刪除