2020年7月20日 星期一

時機不對

見人影到上環文武廟有啲光射入去好靚,想去依樣影翻張.


我估中午正頭頂入光最正呱?事實上好似唔係,廟頂正中係有一片帆布擋住,冇計喇,只好就咁影吓好多塔香.廟內其實好窄,我呢張用盡24mm同埋貼牆用埋反mon先有咁效果.


冇咗斜射光,我都冇心機再影啲香,就隨便影吓啲燈.


再影埋一行佛,就完工.


離開時見到門口有架人力車加上好多假櫻花,都唔錯,就順便影埋,此行冇乜滿意收獲,但勝在唔駛點行.當消磨吓時間.

16 則留言:

  1. 以前好多人去影耶穌光,而家好似冇乜人講。

    回覆刪除
  2. 咁就要由朝捕到晚看看甚麼時間有耶穌光出現咯...:p

    回覆刪除
  3. 我記得下午三點後去影耶蘇光架﹗

    回覆刪除
  4. 啊,連果度都放假櫻花啊!

    回覆刪除
  5. 好多塔香,好虛撼!
    呢度嘅宗教場所啱啱先開放俾善信,但都限定人數

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估冇乜人理,不過其實都唔多人 :P

      刪除
  6. 今年我有幾位朋友都影到耶穌光,捕捉時間大慨在兩三點鐘。

    回覆刪除
  7. 文武廟是我童年的回憶,因為文武廟可通往必列者士街東華三院第一小學,我是在那兒讀小一至小五的。那時的文武廟烏燈黑火,陰森可怖,不是香火鼎盛的廟宇,它是東華三院的物業。

    回覆刪除
  8. 哦, 要問下人耶穌光時間才不會白跑!
    無耶穌光變左好普通相一張~

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗住成日都有,有光就有嘛,當練習吓囉 :P

      刪除