2019年10月17日 星期四

白芒攝影

想去白芒影小蠔灣車廠好耐,尤其港珠澳大橋開了之後,白芒應該係對正佢,至於有冇樹檔住就唔多肯定.聽說山勢很平緩,不辛苦,不過最重要係冇乜車到,要由東涌行3.2公里先去到登山入口,唔理咁多慢慢行,行極都未到,終於個幾鐘先去到白芒村,死喇,登山入口呢?好在前小小就已經有樓梯上山,行行下唔對路,好似反方向,仲落翻山咁既,哎呀,原來係拜山路,無端端嘥咗半粒鐘.原來再前啲先啱.


雖說平坦,但都好長路程,終於差10分鐘趕唔到日落,好在個日落位都唔係好靚.專心影夜景,我爬到上最高舊石度取景,其實低小小都有位,但石上可以順便影埋機場嗰邊,車廠加埋港珠澳大橋幾唔錯,冇橋就差好遠.除咗咁影,我覺得仲可以用長鏡特寫車廠,加埋車軌都應該幾好.


順便影埋另外一面,雖然係機場加人工島,但影出來硬係怪怪地,最後決定淨係要人工島就算,腦海湧出一個想法,下次搵支長鏡影一忽機場加飛機升降光軌應該幾得意.但就要留得夜啲先夠光軌,又係時候收工,落山再加3.2公里平路,辛苦死,但點都唔夠上之影青馬橋先上樓梯咁慘.

18 則留言:

  1. 又可運動兼影到靚相,雙贏!

    回覆刪除
  2. 白芒係東梅古道其中一條村,點解我唔多覺有呢個靚位嘅?....

    回覆刪除
    回覆
    1. 要上山行去婆髻山嗰邊.

      刪除
    2. ....明白了,稍後會行吓,正打算由東涌經婆髻山上蓮花山然後落梅窩,留意吓呢個景先。

      刪除
    3. 婆髻山條路好崎嶇不平,要小心小心.

      刪除
  3. 夜麻麻仲係山上影相,好驚!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我都係篤地圖同網上搵下有冇人去過 :P

      刪除
  5. 比多D贊你, 咁勇! 一個人行咁遠。
    飛機升降光軌, 單單听名都好似好得意, 几時去呀,預埋我哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,仲未計劃去影飛機光軌呀,因為行得好甘,有啲猶豫 :P

      刪除
    2. 辛苦的路要早些去, 慢慢行先得!

      刪除
    3. 係呀,上次失預算影唔切日落.

      刪除