2022年12月28日 星期三

將軍澳跨灣大橋

新開通梗係要去影佢開燈,我咁諗既時候已經慢咗一步,FB已經被洗板.咁有咁好,可以睇吓人地邊個位影靚啲.咁多個位我覺得最靚係華人永遠墳場,角度最好.調景嶺站行入去都好遠,跟住仲要爬樓梯先去到紀念花園既高位,啲考子賢孫都真係要有翻咁上下體力先掂.一路都有好多位可以冇遮擋影到條橋,不過行高啲又好似靚啲,行吓行吓終於去到頂.

網上有人話用200mm焦距,有人話用70-200mm,穏陣計我帶咗85mm,200mm同1.4x增距,最後係85mm加1.4x影.Magic hour大約在6點15分左右.不過半圓位係未開燈,唔知點解有咁既安排.侷住食風等到7點先完成任務.


10 則留言:

  1. 新年快樂🎉這個角度好靚喎😘

    回覆刪除
  2. 咁耐未見島兄去影,都覺得有點奇怪。你行到上最高影,的確幾辛苦,你的毅力比孝子賢孫更甚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我應該辛苦小小,除咗上去仲要食風45分鐘,加埋摸黑走 :P

      刪除
  3. 新年進步!
    拍照有時真不容易,的確影得好靚,不過最重要注意安全。

    回覆刪除