2023年5月4日 星期四

夜攝新嘗試

其實又唔算係新嘗試,只係一路都未成功過,因為必需要有一個好合作既目標....

呢隻蟲我之前都見過,不過擺閃燈時唔小心整跌咗佢唔見咗變到冇得影,今次佢都唔係好合作,雖然唔係好快,但成日郁來郁去,影極都唔靚,呢張已經係最好,隻眼都係小小遮.

成身都好痕,我知道明天肯定又係滿身紅點,見到兇手喇,佢企個位都唔錯,影到盡1:1,不過佢唔係好穏定,啲腳郁來郁去,睇怕一搞就會飛走,影咗就算.

終於見到目標喇,之前幾次都發現經常會見到菜粉蝶夜晚會就咁露天瞓覺,好合作,點影都得,講咗咁耐其實我係要影有水珠的大特寫.以往試過噴蜘蛛網,已經唔敢直噴,只係向上噴等水霧向下模彷微微雨,隻蜘蛛都係即走,有次仲整爛咗個網,今次菜粉蝶終於成功.跟住就係影,加埋1.4x影到最大夾咗兩張,一張眼頂,一張眼底,2x就真係搞唔掂.

14 則留言:

  1. Hello!
    It's beautiful, your photos are amazing and I always look at them full of admiration. You have a great talent and it is obvious that this is your passion!
    Greetings from Poland!

    回覆刪除
  2. 嘩!呢隻大蚊公你都影,可能呢隻係餌,吸引你影,另外十幾廿隻已經吸緊你嘅血。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我既活動能力,佢啲同黨應該唔駛誘餌啦,點吸都得 @@

      刪除
  3. 嘩﹗第三張拍得好清楚,真面目下有點恐怖,夜攝影到好似日光一樣,精彩﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,我覺得佢好靚呀,點會恐佈 :P

      刪除
  4. 十分精彩! 一定是多年高手。謝謝分享

    回覆刪除