2024年6月27日 星期四

追續叮噹纜車

難得好天,朋友說想去昂坪影叮噹纜車,咁啱我又冇乜預定計劃咁就成行.纜車票真係好貴,單程要180,同搭的士差唔多,來回咁就冇咗250喇.唔明做乜唔做八達通就咁入,依家要排隊換票好花時間,估唔到既係,咁貴都居然排晒大隊.

睇網頁知道只有四架叮噹車,裝咗支85mm一路等,終於迎面碰到最多叮噹嗰架,無奈走近時被支架阻住,早知用長鏡遠影,之後三架係好短時間就會出現.搞咗一輪都唔係好理想.

去到昂坪話有荷花展,一盤盤好人工化,噴霧又唔湯唔水,冇乜興趣影,去到裏面見到有人影相我又偷影幾張.

冇乜好搞,走翻去車站入口,即係唔駛畀錢嗰個位等,影到有咁大架得咁大架.之後既計劃係排隊搭車落山,到龍頭時企埋一邊等上叮噹車之後嗰一架,咁就成程跟住佢,可以等到構圖靚靚先影喇,結果嗰架係水晶車箱,有錢人限定.......

20 則留言:

  1. 原來有叮噹車,難怪多人去喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好慳皮,就咁貼幾張貼紙就話係特別車廂 :P

      刪除
  2. 謝謝分享.一場去到.都影D荷花相比我哋睇吖!

    回覆刪除
  3. 我楝生日坐水晶車廂有特價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要咁啱生日先得,到時可能冇叮噹車廂 :P

      刪除
  4. 昂平纜車的確好貴,相信主要原因係為要賺遊客錢,香港又冇日本咁衰,本地人平啲,遊客貴啲,大家平等,所以大家都咁貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁貴都排晒大隊又確係冇理由平畀你 :P

      刪除
  5. This railway looks great, I would like to ride it :) Especially for these views, maybe one day I will have the opportunity. Great photos!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks very much, you must try if you come Hong Kong.

      刪除
  6. 我未搭過現在睇咗你的相和介紹就當搭咗了 , 謝謝你呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,其實都冇乜特別,只係加幾張貼紙 :P

      刪除
  7. It looks very interesting! So far, I have only ridden roller coasters in Switzerland. :)

    回覆刪除
  8. 座纜車好暢快. 你說香港多雨, 走路時小心不要摔跤.
    我想起了好多以前我打著傘走香港中環的大街小巷.

    回覆刪除
    回覆
    1. 行路真係要小心,跌一跤可大可小.

      刪除
  9. 昂坪吊車真係好貴,見人話影荷花,話好一般喎!!😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲荷花唔得既,是但一個影荷花既公園都靚過佢.

      刪除