2018年10月31日 星期三

單車節

原本冇打算去,因為佢唔係繞圈賽,好大機會好似渣打馬拉松咁,只係一下就走晒.後來朋友話我知,下午係有繞圈賽的.咁就去睇睇啦.


事前做定功課,認定帝國中心對出係最理想位置,因為對正出彎位,Pan車之餘可以見到後面長長車龍.預早一個鐘去卡位,不過…….大會劃咗個位自己用,算啦,其實太近條路都好難Pan,咁就走過對面內彎位試吓.熱身時間,用85mm影差唔多,背景麻麻,最衰係好多雪糕筒同膠帶,架車近小小都會被遮.

咁搞唔係辦法,走去搵吓其他位,好難搞,大部份位都係黐實條路,車直情在你面前過,要用wide鏡影到變晒形之外準備時間太短超高失敗率,終於搵到過轉折位後上天橋既路邊,可以隔一條馬路影,用135mm剛好,頭一浪超大堆頭,我諗有過百架車同時出發,車速又快,亂晒大籠,頭車過咗之後全部黐埋一舊,唔理咁多,求其影埋去,中間就中間啦.


條路另一好處係佢夠長,可以伸部機出去用長鏡影正面一大堆車,用wide鏡千萬唔好伸出去,會撞到車手,講係咁講,超多電話黨伸部電話出去影,我都要等咗好多轉先等到冇電話喺前面.


由於賽道好長,唔係好驚行開咗會冇咗個位,我又試吓去轉折點位置影啲車轉彎上天橋,呢個位有啲似帝國中心,可以影到車出彎時後面有一大隊車跟住,可惜大會欄到好出,用500mm影都未必夠長,而且因為轉180度關係,車好慢冇乜效果,我得135加埋1.4x再勁裁,最後都係麻麻,啲相幾乎俾我剷走晒.


翻翻去天橋位,呢個時候有追逐賽,一小隊一小隊咁出發,好影好多.每次單車比賽之後例牌有一大堆超慢快門,成張矇查查既藝術相.我事實上都會影到類似既,不過會全部剷晒,更加唔會貼出來,對於我來講,張相清楚只係最基本要求.


Pan鏡係有啲難度,但只要多啲練習同快門適可而止,唔好爽慢,點都會有啲成功既,我都有十零張OK,不過貼相再高景界係除咗唔清楚,構圖重覆都係沉悶既,所以我貼埋呢張就算喇.

沒有留言:

張貼留言