2019年7月15日 星期一

單車公園影蝴蝶

第二次市區影蝴蝶,上次華富村都覺得好神奇,今次的目標柑桔實際上唔多啱我,又係要影到細細隻跟住裁大不合我風格,不過環境係好靚既紅棗花又幾吸引.
 
其實學名係千日紅先真,嘩,好多蝴蝶,如果你鐘意影纖粉,應該可以影爆卡.因為幾乎全部都係佢,白色蝶其實好難影,一受光就爆晒,好彩仲可以靠後制減高光同推高陰影,對比無可避免會低小小.另一個係焦距問題,要影到好多花隻蝶又有翻咁上下大wide啲着數啲.不過會顯得比較疏落,要啲花密啲用長焦距會好啲,於是我照加1.4增距,事實上我唔加都唔夠近影到咁大隻.
 
 
冇乜其他蝶既關係,連金斑都變成焦點,佢平時應該冇人影,我就冇乜所謂,我覺得配咁多千日經都幾靚吖,夠近既關係,啲花變得好大粒,同埋數量小咗.
 
 
 慘呀,連豆 丁仔素弄都爭住影,唔緊要啦,有千日紅嘛,開始有啲雨,食埋飯就走人.
 

16 則留言:

  1. 我嘅宗旨係靚就得架嘞,唔一定要係名種。

    回覆刪除
  2. 嘩~~ 公園仲搵到有蝶, 實在太神奇la, d人成日投訴蚊多比蚊咬, 公園就定時定候噴殺蟲水, 乜蚊乜蟲都無晒la, 烏蠅蝴蝶蜜蜂都唔多見lu.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我都覺得好奇怪,嗰日我都睇住兩隻蠓咬我手背. @@

      刪除
  3. 公園有咁靚的蝶少見喎,起碼吾使山長水又遠,不過近來好熱小心中暑﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係人地講我先知,近來真係好熱,公園體力消耗小啲.

      刪除
  4. 夏天真係好容易見到蝴蝶。

    回覆刪除
  5. 今年我屋企下面都好多蝴蝶

    回覆刪除
  6. 相隔一日,蝶況相差好大。
    素弄仔我都無心機影,太醜了哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 運氣既嘢好難講,我覺得啲花都幾靚 :P

      刪除