2021年3月5日 星期五

銅鑼灣日落夜景

啱啱行完山,腳仔仲有啲攰,但陽光又幾好,唔出去好似有啲嘥,於是就揀咗告士打道天橋影銅鑼灣日落及夜景.


由於啲大厦好高,日落比預想早,幾乎趕唔切影.不過之後有啲燒天,仲靚過日落,慣常用提早開燈大法去搞.居然出事.畫面中有兩盞街燈既星芒疊到個天,唔夠個天光短咗一忽好古怪,整暗燒天嗰張或者加光夜景都會令個天變成紫色,雖然紫色也無不可,但我比較想個天紅啲,把心一橫,油走部份古怪星芒變成單向.第二個問題係燒天嗰張原來有架車啱啱駛出引起鬼影,可以唔搞既,但啱啱夜景有張可以補上去就試試,色好難夾,叫做搞咗,但海面有小小怪.


影埋夜景係指定動作,冇乜燈光既關係,就咁影個避風塘會好黑,正路做法係加長曝光影多張夠光既補上去,但我想做多一步就係保持啲船唔好矇.加高ISO無可避免,但單靠佢張相會有一忽勁多雜訊,所以要適當開大光圈.最後係開到F3.2,幾乎開盡.之後最難搞係帆船上面既一支支杆,由於啲船會郁,唔絶對蓋過晒係會見到船杆斷開兩截.蓋過晒個天就要夾色,都幾花功夫的.


14 則留言:

  1. Philip,我把相片大,兩張都是佳作,各有不同的風味!
    第一張: 天與地都是金光燦爛。海傍十分熱鬧,拖男帶女在漫步,充份顯示出與家人走在一起的愉快心情。

    回覆刪除
  2. 喺喎
    夜景最常ISO高就雜訊
    你真喺有一手
    請問點樣可以好似你上載啲相片,清晰度咁高?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的誇獎,我覺得盡量用低ISO,用鏡頭的最佳光圈,對焦準確,用腳架,曝光足夠相片會比較清晰.

      刪除
  3. 島兄的確係高手,搞得啲相咁靚!

    回覆刪除
  4. 真佩服你, 影張相搞咁多野。不過又搞得几靚既哈~
    第一張天上雲再暗少少, 彩雲會深少少, 唔知感覺又如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵及意見,我有試過將雲的清晰度加高,雲線條係會好突出但好似有欠自然,所以都係保持現在咁 :P

      刪除
  5. 我唔識影夜景,睇你影好靚.

    回覆刪除