2021年3月6日 星期六

影桃花

最近人人都影花,我又襯熱鬧去影一下.網上見到有人話萬德苑桃花幾靚,順便當行山去咗一趟,呀.....睇地圖好似好近,原來都要畀小小氣力的.

一早來到得我一個人,同棵花影個全景先,都知實係會好亂架喇,只係紀錄吓.其實我覺得會唔會係梅花呀?

跟住開始影特寫,由於棵花後面就係山,好多位都係影到黑底,得翻啲窿隙可以影到淺色底背景.

平時影花特寫好難影到全清,一大堆花如果只係得好小部份清係正常,我今日就試吓景深堆疊整整佢,難度原來都幾高,主要係有風,等到冇風基本上係冇可能.只好將目標降低,盡量一個平面既搞掂就算.


晏小小開始越來越多人,有人抱怨太陽未出來啲花唔夠色,都啱既,不過我反而喜歡散射光所帶來的均勻光線,但係就小咗強光既戲劇性效果,呢個時候亦越來越多人,所以我決定唔等太陽早啲落山喇.


20 則留言:

  1. 你特寫啲花真係好靚, 謝謝分享 👍
    2021美麗桃花梧桐寨萬德苑 https://youtu.be/ZfWf2Pzekd0
    2021桃花王|萬德苑 https://youtu.be/qqAMvQzSFnU

    回覆刪除
  2. 萬德苑那棵應該是桃花,花瓣呈橢圓形﹝梅花的花瓣比較圓﹞,以前從大帽山落林村或者去梧桐寨瀑布都會見到呢棵桃花,好茂盛。

    回覆刪除
  3. 無得出國睇,幸好呢度仲睇到 XDD

    回覆刪除
  4. 香港人是愛花,一棵花都吸引咁多人。

    回覆刪除
  5. 我家後園有株種了10多年的桃花,勝在年年都在正月初一前便開花,花落後即長葉後結果,不過結出的桃子細細粒且帶苦澀味,但桃子發出陣陣清香氣味。
    圖片在我2月4日的網誌 [Welcome Spring 2021 喜迎春] 圖4. 桃花樹旁邊伴着枇杷樹的葉 及 2月11日[The Year of Ox - 牛年到 牛年到] 圖3.4。

    回覆刪除
  6. 很好奇, 山上會有一棵咁靚梅花, 真想佢种多几棵。哈
    裡棵好新鮮好靚呀,好密又好難影得靚,不過你影特寫都好清呀!起碼無令我頭暈那些波波哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實行高啲仲有幾棵都好靚,不過我懶得行上去.我同你一樣好憎嗰啲波波 :P

      刪除
  7. 影花都喺好講技巧,太强光,收細光圈景深太長,玩景深都好正,最突出到花,我個人覺得一大叢花海喺要航拍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 航拍有佢既特別角度,影一大片花係幾唔錯架.

      刪除
  8. 見行山人好多都有去影,萬德苑既桃花王,好大喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 網路世界搞到都冇乜秘密,棵桃花真係好大,第一次見.

      刪除