2021年5月24日 星期一

微縮展的測試

呢類微縮展已影過好多次,而且啲展品有啲都係重覆.咁啱天氣熱同事去行山縮沙,我建議不如去涼吓冷氣啦,反正你地都係旨在食餐飯.其實我仲有一個目的就係試吓終極景深合成可以去到甚麼程度,影一個模型究竟搞唔搞得掂呢?


好熱門嗰啲唔啱我,我要搵啲冇乜人睇既慢慢搞.就鎖定棚屋啦.對焦郁小小就影一張,一共影咗15張.夾完都係有好多地方穿崩,可以見到好多位突然多咗撻矇既地方,就算人手搞都救唔翻,應該係張數太小,我估起碼要30張先夠.


張數小會有乜問題呢?先問一個問題,一個公仔,後面係對面海,中間冇住何連結,要影幾多張先夠?照計兩張就可以,實情係影背景嗰張會留低一個大於公仔好多既散景.於是合出來公仔四周會多咗圈散景,因為跟本冇背景清楚既資料.所以冇得懶,要當中間有連結咁影.呢張都要影五張先夠.


咁你可能覺得,要景深又唔駛好大放大率用電話影咪得囉.一定程度係,不過電話一來低光畫質比較爛,二來得廣角焦距,會有前大後細既問題.而且相機喜歡既時候可以控制自己要既景深.


只用兩張合成,一對新人及花環門口,地上景深變化其實有一點怪,真係好在意既話可以用小印章搞搞佢.


比較正常的場景,如果個垃圾桶要清埋就好大工程,所以由得佢.現場仲有好多更有挑戰性場景,不過要搞到幾十張相影一個模型好似唔係好值得,當上了一課就算.最後想講講Nikon相機的景深包圍功能.只要設定每次對焦移動多小就會自動幫你影.事實上邏輯有啲問題,就以公仔加對面海例子,近景要好密,對出小小到無限遠可能兩到三張就夠.用相機功能可能影一萬張都似.相機已經有焦距,光圈及對焦距離資料,其實係唔駛用家再輸入,自動搞掂晒先完善嘛.今次口水比較多,希望大家不要給悶親.


12 則留言:

  1. 介紹攝影技巧詳細, 謝謝分享 🙏
    觀塘·傳情微縮藝術展 https://youtu.be/atmS6TvWywo

    回覆刪除
  2. 呢啲技巧好複雜,我欣賞你張相就可以了。

    回覆刪除
  3. 精采的作品,貴精不精多。

    回覆刪除
  4. 超鐘意睇呢類微縮作品,但都好難影得靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗唔夠景深,仲有玻璃反光,容易手震,進擊的巨人等..... :P

      刪除
  5. 島兄係正正式式的發燒友,對每張相都嚴謹認真,怪不得每次的作品都超靚。

    回覆刪除