2022年2月13日 星期日

慢快門影武術

有室內武術影,唔係大賽,估計地方都好窄.果然真係窄到路都幾乎冇得行,好彩大會係冇乜限制我地拍攝位置,自己搞掂就得,最大問題係幾乎所有位背景都花到不堪,大光圈都幫唔到.

幾經努力先搵到個勉強可接受的位置坐低,武術之前已經影過好多次.今次冇乜高難度跳躍翻騰動作,啱晒要來試慢快門.唔知幾時開始,好多人既運動攝影就係等於慢快門,不過多數都係走火入魔,慢到乜都矇晒.我係保守派,運動員樣貌一定要清楚先收貨,所以效果也冇咁誇張,我見有人支棍可以轉到成個圈咁.

好小見既塵拂,對面嗰位攝影師咁既角度其實背景會係觀眾席,勁花,不過我都諗過坐嗰度,因為表演者面向評判,坐到我咁側好多時會影背脊,正面只有勁小機會,多數係影側面,但背景係觀眾席實在頂唔順,只好換位.

雙刀唔見咗一把,冇計,得呢張塊面清楚.慢快門之所以難得就係失敗率好高.所以有人會將標準降低,全部矇晒叫做有藝術感.開心便是.

都係棍有動感啲,其實仲有好多項目,不過慢快門成功率太低,要交相闗係,都要影翻啲快快門既相充吓數量先得架.


6 則留言: