2022年2月3日 星期四

影吊鐘花

呢排好多人都去影花,吊鐘花好似好有人氣,啲行山片條條都係講去睇吊鐘花.又去襯吓熱鬧.之前都影過吊鐘花,係好難影得靚,花本身都幾多葉,成堆影唔夠純色壯觀.就算特寫,如果唔向天影,都好難搵到個唔雜既背景.

仲有方法就係影得大啲,景深自然淺,但咁就連主體景深都唔夠,又係時候做景深堆疊,影花最大難度係驚有風,好彩影嗰度冇乜風,不過就好多人,而且個個唔戴口罩又多嘢講,路又好窄,有時成堆人哄埋來我都避避先再影.就算只係影一束花我都覺得有啲亂.

之後其實就棵棵都係差唔多.影埋個抵抄就收得工.

16 則留言:

  1. 記得我的童年跟隨姑姑生活時, 年三十晚她必買棵吊鐘花插在大花瓶, 吊鐘花可吃, 味清甜, 我的童年吃了不少!
    1960年代我參加了旅行團, 也曾在農曆年尾跟團友到馬鞍山的懸崖斬吊鍾花回家插。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港又唔見有人插吊鐘花喎,原來食得,長知識了.

      刪除
    2. 大多數香港人都迷信, 感覺吊鐘這名字不吉利, 所以避之則吉。

      刪除
    3. 原來係咁,長知識了. :)

      刪除
  2. 「個個唔戴口罩又多嘢講,路又好窄,有時成堆人哄埋」咁就快閃啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 閃呀,等啲人走開嗱嗱聲影完即走.

      刪除
  3. 影起上嚟特別靚,實睇D吊鐘花又唔覺好靚,視覺之誤?

    回覆刪除
  4. 我覺得吊鐘好難影得靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好難搞,好容易影到亂糟糟 @@

      刪除
  5. 我行山時都唔戴口罩,但如果見到迎面一堆人行緊埋嚟,而又口水多過茶,我一定會立即戴番個口罩及秒速閃開。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成程戴口罩,費事唔知擺去邊.行山啲路咁窄成堆人閃唔到啦,唯有擰轉面避一避.

      刪除
  6. 估唔到你會去影花哈。吊鐘花近期大熱, 事實隻花係好靚!值得影。

    回覆刪除
    回覆
    1. 得一日好天小小,不過第二日要翻工唔想咁夜,影花可以早走 :P

      刪除
  7. 好靚。這是春風的溫暖微笑。週末愉快

    回覆刪除