2022年3月18日 星期五

又影櫻花

上次去荔枝角公園影既櫻花麻麻,原來近我既大埔海濱公園仲靚,早知唔駛去咁遠.

入口冇遠己經有一排,不過係麻麻地,唔似網上見到嗰啲.入到回歸塔離遠已經望到最靚嗰堆,行過去就得.就咁影翻張背景乾淨小小既.

試吓背光影,充滿光線的感覺,但始終係好亂.

齋影花好悶,尤其呢排已經洗晒版,咁啱有人擺公仔,乘機抽水影翻啲.人地擺埋你影唔好意思咁多意見,雖然我喜歡淺色背景,但公仔白色頭髮其實深色背景會好啲.

另一個就好啲,頭髮冇黐底.不過呢個公仔有條鐡連住,以我道行,事後要執走佢都幾費力,另外要影全身都困難,仲要執走埋個底座,所以都係影半身算喇.

26 則留言:

  1. 嘩!島兄,個公仔好"索"噃....:p

    回覆刪除
  2. 公仔同花都好靚,唔一定要執,半身構圖都好喎!

    回覆刪除
  3. 放隻公仔,有時未必配合

    回覆刪除
  4. 哈....櫻花盛放....你影得好靚
    女人偶..好精緻,我想睇真人靚女模.....嘻....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,謝謝鼓勵.真人呢排都唔駛諗喇,又二人限聚,又口罩令 @@

      刪除
  5. 多個公仔,美感大幅上升中.

    回覆刪除
    回覆
    1. 絶對係啦,我發覺齋影花的相冇乜人有興趣 @@

      刪除
  6. 哈哈﹗原來好多人鍾意帶公仔去影相,今年大埔的櫻花好似開得特別﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,一次過碰到有兩個俾我影,大埔海濱公園櫻花今年唔錯呀.

      刪除
  7. 影得好有美感
    公仔好過毛豆喔,另一味道

    回覆刪除
  8. 今年好多公園既櫻花,都開得好燦爛,正呀!

    回覆刪除
  9. 樱花在香港也不少,我家的山路兩邊也是一片花海。

    回覆刪除
  10. 樱花美! 是誰的心思把美女掛在櫻花上?

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅色披肩女孩真可愛; 長髮少女令男仕想入非非!

      刪除
    2. 哈哈,你講到佢地真人一樣 :)

      刪除
  11. 有公仔有睇頭,無咁劑,原來係偷影架, 我仲以為你自己帶去添哈。
    今年大埔好多櫻花,你咁近就好啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰啲公仔唔平架,特登買隻好嘥啫.大埔係多櫻花,不過去一次都夠.

      刪除
  12. The photos look beautiful. I am waiting for everything to bloom in my place. For now, the first spring flowers are appearing. Cute, warm floral photos!
    Greetings from Poland!

    回覆刪除