2022年3月30日 星期三

山寮雜錦

驚蟄過了很耐我先去了一趙山寮,往年太早去都係食白果,點知去到得我一個人,通常咁係代表冇嘢影,唔係好事.但事實上個表演台係有四五隻鳳蝶飲緊水.不過全部黑媽媽又拍緊翼,唔係好啱我口味.

等咗好耐都冇收獲就決定走人,可能上天見我太可憐,竟然在離開路上的水池邊見到佢地,初初以為係兩隻,睇清楚原來係三隻,唔知再下面仲有冇.

咦,呢隻小蟲都有啲色喎,影埋佢.


仲有最cheap既蝶,影埋啦,叫做有多張相.


22 則留言:

  1. 島兄有殺錯冇放過,都唔錯吖,其實影嘢都唔一定要名種嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁既宗旨,普通嘢就諗辦法影靚啲,不過名種當然錦上添花啦.

      刪除
  2. 都有收穫,下次再去影過。

    回覆刪除
  3. 蛙蛙的顏色跟居住的環境, 居然比你發現了, 犀利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好偶然,仲要係射程距離,有好多太遠睇到都影唔到.

      刪除
  4. 個三隻喺蟾蜍?
    好考眼力先睇到

    回覆刪除
  5. 驚蟄一到,蛇蟲鼠蟻都現身了,醜陋的蛙也出現了。

    回覆刪除
  6. 哈,係少啲,都有收穫,無白行呀!😄

    回覆刪除
  7. 三隻疊上疊落? 睇唔出喎,搞邊科.
    青龍公園好多人影日落青苔,島兄可有去? 靚呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭部四隻眼已經係兩隻,肚腩旁邊見到半邊頭.青龍公園清明去咗,晏去太多人已經冇晒位 @@

      刪除
  8. 影呢啲唔簡單,最尾一張👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    回覆刪除