2022年7月17日 星期日

拍攝迪士尼

迪士尼冇耐前重新有翻放煙花.除咗以前去過既花瓶頂,我仲上網留意到竹篙灣咀可以更近距離影,唔駛行咁遠之餘,可以用短啲焦距,又冇咁驚天色唔夠清.

山不高只有117米,我見人由迪士尼站出發,35分鐘就到頂.路程雖唔長,但可能小人行,好多草伸出咗路中心,又有塌樹,有幾處要烏到好低先過到.上到頂一個方向影到迪士尼,另一個方向可以影到竹篙灣既隔離設施,襯天未黑影咗佢先.

跟手要即刻影埋迪士尼個底景,雖然煙花八點半先開始,但到時個天黑晒唔好睇,而且城堡附近會熄燈,畫面會好單調.我帶咗24-70mm同埋135mm來,但最後用咗70mm影,上次去花瓶頂有啲好高既煙花,由於要配合底景冇得改構圖,啲煙花出晒界都冇計.今次影wide啲留翻來裁.最後確定咗好高既煙花係冇咗,早知用135mm影,不過咁有咁好,可以裁唔同大細,先來張比較多景既.

個城堡好似太細,裁多啲,影完用咗大約半個鐘落山,諗住迪士尼啲人走得七七八八,實際係超級多人,搞到車站要人潮管制.捱到出欣澳又要迫多次上東鐡,認真攞命.

13 則留言:

  1. 這裡影煙花個背景就多啲嘢睇,但係個城堡就唔多覺眼,哈哈!免入場費,都好值得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係想多啲背景,免費就要辛苦啲撐上山 :P

      刪除
  2. 估唔到迪士尼咁多人喎。兩張照片都好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,疫情度度冇得去,迪士尼實多人,不過估唔到多成咁.

      刪除
  3. 迪士尼煙花,不一樣的角度。

    回覆刪除
  4. 圖二 有山有水 影得好靚 !

    回覆刪除
  5. 呢個視角睇迪士尼同煙花,正!下次帶埋我 XDD

    回覆刪除