2022年8月16日 星期二

企嶺下老圍影蝶

次次去企嶺下老圍都係水浪窩落車行過去,中間嗰段路其實冇乜嘢影,今次直接就喺企嶺下老圍落車.原來在村屋旁邊有條路可以直去到公厠位置,以往唔知道要行翻轉頭走.

再次去到上次影飛蛾同毛蟲嗰個位,終於搵到有蝴蝶,仲係未見過,不過個樣灰頭灰腦,冇乜貴氣,應該都係普通嘢,咁我未影過佢又唔點郁,就慢慢影好佢.


行行吓無意中在路邊見到青斑交尾,雖然係Cheap嘢,但交尾都未影過,未準備好佢地居然飛走,仲入埋樹林,好彩我夠眼睇到佢停低位置.唔理咁多放低背包在路邊,爬上樹林斜坡影佢地,非常暗,搞咗好耐,盤算一下應該都影到先離開.點知冇耐喺淺灘又見到佢地,好極,呢度光好多,剛擺好架式,側邊竟然又有幻紫班交尾,位置仲易影,不如影佢先,三心兩意之際,飛走咗去樹頂,都係唔好咁多心,影靚青斑先.


行翻出石屎路,點知又有一對青斑交尾.仲有更神奇既事,又見到一對幻紫斑交尾.我估應該唔係剛才嗰對,以為我眼利,原來係交尾大爆發.


14 則留言:

  1. 島兄影蝶真係夠耐性,呢方面我比較欠缺,所以我都有冇乜好作品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你興趣不在這方面吧,行山我就唔夠你咁有耐力.

      刪除
  2. 補捉小昆蟲和雀鳥都要有耐性,暫時我都欠缺,所以欣賞你的作品都是很好的享受。

    回覆刪除
  3. Revelation. These little creatures are amazing, I love to admire them :) Beautiful pictures! Nature is amazing!
    Regards!

    回覆刪除
  4. Philip, 你總喜歡去偷窺蝶兒 [卿卿我我] 的情景 !

    回覆刪除
  5. 蝴蝶之夢。要是莊子看你的美麗照片就好了。

    回覆刪除
  6. 交尾都畀你影到,幸運喁,有錄像嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸運架,沒有玩錄像,一來好靜態,二來檔案太大 :P

      刪除