2022年8月9日 星期二

香港天燈節

在FB見到有呢個活動,其實都知應該流流地,見落晒雨冇地方去就去吓.

大會有個目標係摺紙鶴數量破世界紀錄,我覺得其實幾無謂,呢啲所謂紀錄,只要搵啲冇人做過既嘢去做就得,之後就係大量垃圾.而最重要係跟本唔靚.

除咗樽裝仲有掛裝,包晒膠紙,真係嘥好多功夫,不過離遠睇係就好似窗簾咁囉.

舞台耐唔耐有唱歌表演,不過我冇乜心機睇,一心只想卡個中間位影假天燈.好彩冇乜人用腳架,襯有人行開咗我立即就佔咗個中間位.落雨做成有個水氹,大家都諗住影倒影,我發覺係唔得既,因為水氹裏面好多人做草,不過咁都好,大家要避開水氹唔可以鬥前,變咗可以用長小小焦距影,燈既大細可以比較一致.影完天燈就走人喇.舞台冇乜興趣,早啲翻屋企.

12 則留言:

  1. 我星期六晚到此一遊,遊人不多,無乜好睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係星期六去,唔好掂,最大收獲係有一袋禮物 :P

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都喜歡第三張, 中秋節即將來臨, 提醒我在自己的房門頂掛兩三個花燈。等我叫女兒帶我到1元店( One Dollar Stpre) 睇睇先。

      刪除
    2. 專登去都係為咗影第三張,祝中秋節快樂 :)

      刪除
  3. 都係噱頭來嘅嘖,但都叫做有d活動搞吓

    回覆刪除
  4. 摺紙鶴數量破世界紀錄?我都覺得好無謂,搵啲實際啲嘅嘢破人哋紀錄仲好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 實際嘢比較難搞,依家宣傳吓就有好多義工 :P

      刪除
  5. 摺紙鶴數量破世界紀錄,無謂又用左好多紙吾環保﹗

    回覆刪除