2023年1月10日 星期二

襯熱鬧影紅葉

今年處處紅葉盛放.卒之都有人約我去濕地公園影紅葉,嘩,售票處打晒蛇餅,好彩都去得好快,冇幾耐就入到去.

紅色落羽松只集中在一個地方,影翻張例景.

影吓啲人都幾得意.

除咗紅葉,蘆葦草,我估係呱,背光都可以影吓.

影到冇嘢好影,連殘荷都殺,行一個圈一個鐘都唔駛,咁方便唔怪得咁多人.

8 則留言:

  1. 我都幾喜歡行濕地公園,地方大又企理,不同季節有不同景觀,但現在搬遠咗又好少去了。

    回覆刪除
  2. 哈哈,繼紅葉之後,又一熱門景點。

    回覆刪除
  3. 我都有去影呀,好多一天團遊人好多,我走時有成過百人在排隊入去濕地,嗰時已經是三點﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係差唔多三點先入去嗰啲人 :P

      刪除