2023年1月16日 星期一

太和農墟白梅相思

咁多年我都未去過影,因為覺得低角度影肚腩麻麻地,不過今年真係開得好靚,咁啱朝早又突然好天,就即興去咗.

星期六應該唔開門,老闆好人開門俾人入去影相.我帶咗300mm,諗住加1.4x,唔多掂,太細粒,終於都要用上2x,光圈得翻F5.6,開晒都有啲散,收到F7.1先OK.入面嗰棵好影啲因為冇晒葉,而且背景係大厦牆,冇藍天都唔會死白.


近門口嗰棵如果冇雲可以有藍天,但好多葉,令到原本已經亂既畫面更加亂.


到畫面稍為簡潔啲,後面又全部都係雲.


都係裏面棵花好影啲,見到Youtube教人用1/2000秒快門,當佢開盡F6.3光圈,ISO都起碼3200.我實在係太保守,成朝擔高頭搵雀,條頸開始好攰,呢個時候亦越來越多人,係時候走人.


14 則留言:

  1. 花開富貴新氣象,祝賀人人安居樂業,健康幸福!

    回覆刪除
  2. 老闆真係好人,連休息日都開門俾人入去影相。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我見到個現象係星期日人地做生意既時候都好多人入咗去影相,都幾阻,希望唔好又搞到唔俾入啦 @@

      刪除
  3. 白梅開晒未呀,花大朵嗎,前兩年都去過,樹都幾高,果次都無開門,在門口影咋!

    回覆刪除
  4. 白梅花好靚,"目白"好可愛。照片充滿著春光。除夕食乜嘢餃子?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝觀賞,除夕冇諗住食餃子,會食羊腩煲 :P

      刪除
  5. 祝您 :新春快樂,吉祥如意,心想事成!相片很美, 近期裡度大熱!

    回覆刪除