2023年2月23日 星期四

星加坡自由行

出境回港終於唔駛檢疫,於是去一轉星加坡探親.

一到機場就有相影,樟宜機場早排加建咗個大漏斗,每晚仲有兩場燈光表現,等餐死原來好流,只係投影啲迪士尼公仔到水柱.我覺得平時着燈仲靚,早知唔駛等.哈,有啲似外星人襲地球既死光炮 :P

上次來唔知有激光表現,今次影翻,頭十分鐘完全冇激光,唔會慳皮取消咗呱?好彩後段係有,不過好弱,仲削過幻彩詠香江.

亞拉伯街有間有個金頂既廟都幾靚,可惜旁邊環境好亂.

最後去咗新知館,其實我唔知佢係乜地方,純粹覺得啲太陽能板配埋日落幾靚,可惜啲天氣.

附近有架大飛機,影埋.

16 則留言:

  1. 星加坡有好多美食,有無試呀?

    回覆刪除
  2. 新加坡近年多左新建設景點,相片有水準呀!

    回覆刪除
  3. 多了新既建設,唔錯呀,我都好耐無去過了!(*^ω^*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 星加坡物會都比較貴地方又細,唔係太熱門旅遊地方,多數去開馬拉順便去埋.

      刪除
  4. 我都有10年冇去新加坡了,看來又有好多新嘢睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多年好多嘢唔同咗,地鐵都多咗線.

      刪除
  5. Hello :)
    Beautiful photos. Maybe someday I'll see this area with my own eyes, it's a long way away, but maybe someday. I'd love to see your photos :)
    Greetings from Poland :)

    回覆刪除
  6. 三年的疫情.什麼都不一樣了.只有親情還在就好了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,否則也不會選星加坡去旅遊 :)

      刪除
  7. 都去咗好多地方哦!我近期去新加坡都凈係去咗牛車水 ~ 哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你好趕時間嗎?星加坡好細啫.

      刪除