2023年2月8日 星期三

利東街燈籠

呢度其實從來冇來過,近排又涷又唔好天,近近地行翻轉.

港鐵站一出幾分鐘就到,嘩,超多人,行到街尾影張全景先,為咗想啲燈籠睇落密啲,用到50mm影.

四周景點都堆滿人,唯獨呢兩個公仔冇乜人有興趣.

始終都要挑戰難度,另一對公仔係超多人既目標,係排住隊來影,我又想用50mm開大光圈影,結果就蹲低等咗頗耐,把握一班人剛影完而另一班人未到既幾秒鐘時間先影到.

兔年要影兔,呢度難度仲高,隻大兔就冇計喇,幸運地俾我影到兩隻細兔冇人.後面有桃花好靚,就係冇辦法再退後小小影細啲兩隻兔.

最後來個冇人阻到既構圖,就係魚眼向上影,幸好天仲有小小藍.

18 則留言:

  1. 呢兩個公仔不是冇乜人有興趣,而係擺咗好耐,要影就早早影咗,幾年來都係大紅燈籠高高掛,都幾有氣氛。

    回覆刪除
  2. 利東街就好像一個商場,每逢節日都裝飾得五彩繽紛,吸引人流,不必長途跋涉在市區有相影,值得去行吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢招得呀,成本唔係好高,起碼旺丁.

      刪除
  3. 真喺呀....次次去都咁多人,人頭湧湧,咁都好,生意好景

    回覆刪除
  4. These are all beautiful photos.
    www.melodyjacob.com

    回覆刪除
  5. 呢度過時過節,佢都會有特別既佈置,都唔錯呀!😉

    回覆刪除