2024年3月7日 星期四

換腦

部電腦原來已經用咗10年,嗰陣仲係Window 8.1,最近Microsoft話唔支援,次次開機都提醒我,冇乜事就照用囉.忽然又收到Capture One話唔再支援Express版本,睇怕都係Sony冇再俾錢,咁我用得就照用啦,只要唔再買新型號相機.點知前陣子係突然間唔俾用跳翻出來.死火,只好下載Sony個廢廢原廠軟件頂住先,點知又係唔支援Win 8.1裝唔到.睇怕其他廠新軟件都應該有同樣問題,死死地氣問電腦維修可唔可以幫手改成Window 11,唔得喎,最小8代以上CPU先有機會,4代差太遠唔掂.

冇計,卒之要換機,經過漫長既等待........原來部機好大,幾乎唔夠位放.跟住要搬資料好痛苦.


8 則留言:

  1. 提起換手機電腦都好煩。加油啊💪

    回覆刪除
  2. 我覺得電腦內訂有一個「退休時間」,明明用得好地地,又冇搞搞震,到咁上下時間佢梗會通知你"就嚟夠鐘嘞",唔理佢嘅話就輪住壞呢樣壞嗰樣,結果我同你一樣,焗住要換機,要用Windows 11,換機都算嘞,最慘係好多用開嘅軟件又話太舊,在Windows 11用唔到,樣樣都換新真係好肉痛(尤其是Photoshop現在只租不賣),我而家索性唔用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟本係商家夾硬要你換,硬件壞可以整,部舊機都整咗三次,樣樣都唔支援真係冇計.

      刪除
  3. My computer is not that old yet, I recently replaced it. It serves me well and I hope it will last a long time :)

    回覆刪除