2024年3月29日 星期五

大埔滘影蝶

FB見到褐斑鳳蝶居然早過黑丸出,我記得去測量站路途頗費力,隻蝶係影過不過未影過合翼,都要去一趟.爛鬼Google Map帶咗我唔知去邊,到最後叫我碌落山,侷住放棄,只好改路去松仔園.

呢度基本上已經冇乜人會來影蝴蝶,但居然有十幾人喺度,原來有攝影班,原來兩棵園中既山指甲正盛開,呢種花花期好短,一個星期已經冇晒花,我係幸運撞到,更幸運係有隻蝴蝶剛剛出世任影,尾部仲有啲液體慢慢排出緊.

另一個幸運,有對蝴蝶交尾,不過個位好難搞,就咁喺欄杆內影既話塊葉會遮咗其中一隻既腳,卒之搞到要爬出欄杆,但角度又斜斜地,盡力影咗兩張唔同對焦位置的,期望唔大因為姿勢唔多穏,估唔到最後又夾得埋喎.

之後攝影班去測量站,咁我就梗係跟啦,原來直上就係喇,不過要行幾百級樓梯,印象中隻褐斑鳳蝶好合作嗰喎,但嗰日成日都飛來飛去冇停過,最後係影唔到,不過都影到隻幾乎甩晒色既綠灰.




15 則留言: