2021年4月1日 星期四

行路上飛鵝山

係人都知上飛鵝山可以坐的士直達觀景台,但行山強身建體嘛,其實係唔捨得的士錢.

為咗同坐的士既景觀有啲唔同,我冇去觀景台而改去發射站,原來都要行幾遠的.途中可以望到白沙灣遊艇,遠就遠咗啲,得24-70mm要裁好多,但比去尖風山安全得多.再來的話帶支135mm就啱晒.


上到頂有個直昇機場,有班後生仔在打咭.


另一面可以望到安達臣石礦場,我下一個目標就係喺啲一級級位度影日落.


穿過發射站先望到市區景,回頭離遠小小影佢好過太近影到斜晒.


今天日落係頗悶既濁水疍.可能太差,小有地包場.


之後慣例影埋個夜景就走人喇.



20 則留言:

  1. 夜媽媽落山危唔危險啩😱

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟朝早最大分別係睇唔到遠處,只要路況清晰,其實風險同朝早一樣.

      刪除
  2. 黃昏未必有靚景,但華燈初上就無得輸。

    回覆刪除
  3. 我以前喜歡從德望崗爬上發射站,沒有山路,真係用雙手爬,越爬越高,景色就越來越好,然後沿飛鵝山道返回慈雲山,但我從未試過行到夜晚,你影的夜景好靚呀!

    回覆刪除
  4. 白沙灣遊艇個景好正呀,我試過影完夜景行返落山,我記得好似是去彩虹個邊,條路好鬼多車落山黑麻麻,行完落山條腰痛左成個星期呀>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 白沙灣個景真係唔錯,下次要帶支135mm去影,至於腰痛嘛,應該跟夜晚定朝早落山冇關係哦 :P

      刪除
  5. 飛鵝山我從未到過,只知N年前立法局議員-李鵬飛先生曾在該山遇襲!你明知山有虎,竟向山上行!祝你出入平安,牛鬼蛇神遠離你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 被襲好個別事件啫,邊度都有機會,邊驚得咁多?

      刪除
  6. 哈, 要几耐先到呀? 白沙灣遊艇個景晚上有無燈? 如果有, 天清既話, 夜影都几靚,有屋有船有海!
    但可能要70-200先得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我係清水灣道行上去,要超過一個鐘,如果的士去到登山口,應該半個鐘就到.白沙灣啲遊艇冇燈,但佢前後既大厦會有燈照到部份.絶對要70-200mm先夠長,我呢個構圖我估大約係135mm.

      刪除
  7. 夜景好靚啊!謝謝分享!

    回覆刪除
  8. 日落後才落山,會否好靜無咩人行呀....🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 會架,好多時就係得自己一個人.偶爾會碰到有其他人.

      刪除
  9. 有無撞到發唇啊?我朋友行兩次見到兩次!

    回覆刪除
  10. 飛鵝山去過一次, 我一位世叔嘅朋友住喺觀音山村, 佢車我哋上山嘅, 好耐之前啦, 依家都冇乜印象啦! 夜景好靚喎, 謝謝分享 👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,我之前都坐過同事車上去,但只可以去到觀景台.

      刪除