2021年4月20日 星期二

髻山小小收獲

見有人在髻山影到芒蛺,引起了我集郵的興趣.

一早去到已經有好多蝴蝶.........飛來飛去,得個睇字冇得影,等咗好耐終於見到有隻係人都不肖一顧既紐灰蝶,朋友話都費事影,咁冇嘢玩都影吓啦,我要挑戰100%焦平,有咁大影咁大數毛,其實係集郵之外既另一種滿足感.

諗住就係得一隻既時候,朋友話有交尾影.雖然係普通蝶,不過唔駛趕頭趕命慢慢影都好難得.其中一隻斜咗最啱要來挑戰景深堆疊,一共四張就可以影到兩隻都清晒.飲啖水,食個包之後真係見到芒蛺,仲要都肯停吓.可惜天陰陰佢唔肯合翼,影到都冇用.睇來每種蝶都有出沒時間,早來都冇用,鬼佬教朝早等蝶未瞓醒開腳架影嗰招係用唔着.

16 則留言:

  1. 有些蝴蝶很活躍,飛來飛去睇到眼花花!

    回覆刪除
  2. 差D吃白果。😜😂😂,好彩遇到報喜交尾。

    回覆刪除
  3. 紐灰蝶的蝶邊圖案很美,

    回覆刪除
  4. 唔同人有唔同生活習慣,唔同蝶一樣

    回覆刪除
  5. 影到交尾都唔錯,影蝶真不易啊!(⌒o⌒)

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 有排都未得啦,我淨係研究點影,好多蟲連名都唔知 :P

      刪除
  7. 好靚的蝴蝶,我較喜歡白色那隻。

    回覆刪除
  8. 我琴日係城門谷公園好似都見到第一隻蝶,好細隻,又好動,好難影.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻叫做算肯停吓,有啲等成日佢都仲係飛緊 @@

      刪除