2021年4月27日 星期二

景深堆疊進化版

最早用這方法係合成完之後睇吓邊部份出問題,就出翻去先整矇會產生問題的位置再合成.咁做其實邏輯上有啲問題,首先要合成咗先知邊度會出問題,嘥咗做一次既時間,另外位置要估,如果出問題的區域需要較精準既操作是不可能.....

於是我要研究一個可以順序處理既方法,就搵呢張蝴蝶交尾相試試佢,這是當時的景深情況,差不多包晒左邊隻蝶,但翼尖開始矇,第二張對焦翼尖,景深可以包埋右邊蝴蝶既肚部份,第三張對焦右邊蝴蝶既頭,最後一張就係右邊蝴蝶既翼尖.


合成出來問題都唔大,又係啲鬚出問題,今次我唔再估估吓,我在對正圖層之後每一個圖層都另存一個影像.邊部份出問題只要搵翻冇事嗰張疊上去抺一抺就正常翻,而且可以睇住來抺唔驚出界.


最後大功告成.


14 則留言:

  1. 執相都幾費神,但有要求才有進步,讚!加油!

    回覆刪除
  2. 島兄執相技藝高超,佩服!想請教,要影兩張甚至更多不同景深的相片以不同圖層疊在一起,難道蝴蝶完全沒有郁動的嗎?如果前後兩張相的蝴蝶移了少少位點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Peace兄鼓勵,蝴蝶郁緊好易失敗,真係要好定先得,同埋要快手快腳影完,反而因手持郁咗小小就OK.

      刪除
  3. 好勁呀!不過我都唔明點整,總之你影得好靚啦!

    回覆刪除
  4. 影張靚相已經唔易,我覺得修圖仲難,自己無乜用哩款軟件技巧

    回覆刪除
    回覆
    1. 對畫面追求係一個個階段,當拍攝方法已到樽頸,自然就要諗軟件 :P

      刪除
  5. 下次我也來試下,要提下我呀!哈哈
    你好犀利呀!

    回覆刪除
  6. 修圖真的太費神,要有心機才做得好,叻叻!👍

    回覆刪除
  7. 島耕作先生,你好 !
    預祝母親節快樂 ❗️
    💙💚💛💜❤️

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的祝福,快祝你母親節快樂 :)

      刪除