2021年7月22日 星期四

菱角山攝影

知道有呢個位好耐,一直猶豫只因水路太遠,夏天影完夜景落山最快得九點鐘船,出到中環,仲要轉港鐵,翻到屋企夜媽媽,網頁仲話冇乜位放腳架,要早去,終於的起心肝搵咗日平日去.搭四點半香港仔船,臨到開船一刻突然有五個後生仔趕到上船,每人一支腳架...........

好不安,我仲諗住陣間食埋嘢先上山,驚夜晚落山啲茶餐廳收晒工,究竟好唔好唔食嘢同班後生仔鬥快上山呢?點知....茶餐廳係冇開既,正諗住捱餓之際,有間南丫小食有開,仲有麵食添,呢個時候已經見到班後生仔經過小食店向山上出發.冇計,希望攝到位吧.上山途中竟然見到班年青人.原來佢地邊行邊玩慢慢走,二話不說爬咗佢地頭一支箭上山搵咗舊石開支腳架卡定位.個位好窄,頂盡放兩支腳架.但呢個應該唔係最好位,我見人地可以影到成個灣唔會斷開,估計係冇遠望到突出去嗰舊石.襯年青人未到去探吓路,硬係搵唔到路.可能要過咗發射站落一段再上翻來,平時一定搵落去,今日要睇住個位就放棄.估唔到日落有小小燒天,年青人雖然架生好齊,但似乎只係隨意影吓,我叫佢地放支腳架埋來都話唔駛.


影埋夜景趕落山襯未開船再食小小嘢先.年青人未走,佢地原來一心影埋銀河.連南丫小食都收埋工,得啲海鮮酒家,好彩士多有豆腐花頂吓肚,去到中環再去Seven整份三文治先翻屋企.


18 則留言:

  1. 好靚夜景,這樣美,藍得令我發呆,需要後期加工嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,風景相點都要有啲後期加工啦 :P

      刪除
  2. 山上景色真的的開揚,影得好靚。

    回覆刪除
  3. 好靚.影呢D相,睇落都要揀O岩時間黎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,影風景相光線啱係最最最重要.

      刪除
  4. 好靚,兩張色調不同,但各有風格。我一向都講,佩服島兄追求完美的毅力。

    回覆刪除
  5. Philip挨餓上山影黃昏靚景給我們欣賞, 犧牲小我, 完成大我, 感恩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,最後都搵到南丫小食,唔駛捱餓 :P

      刪除
  6. 影到個天色調咁靚,捱吓肚餓都值啦,哈 👍

    回覆刪除
  7. 更佩服你,為了影日落可以去甘遠!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,影到冇地方影只好去遠啲 :P

      刪除