2021年12月6日 星期一

藍田公園紫芒草

偶然見到這消息,十一月尾就會有,但草期短,所以十一月中就去睇睇,只有好小開咗,再隔一個星期又去過.

今次開咗好多,不過好難搞,影出來好雜亂,同背景黐埋一堆,只好搵啲草只有光照到佢,背景黑啲就冇咁黐.

行入啲搵到有堆比較密既.原本想景深疊疊佢,之後發覺係不可行,因為風既關係,啲草基本上係無時無刻都郁緊既.快門慢小小都會矇.

仲有早來係冇用既,除非影早場九時零來,下午既話其實都要四點後啲光先夠斜,背光時先會影到好似發光咁既效果.公園四周被大樹包圍,要加上日落是不大可能,太陽消失之前都係會太光,所以我只加入小小,照片已經有充滿光線的感覺.

15 則留言:

  1. 這種草我見過,都是啡紅色的,正如你的相片顯示的一樣。但我看到的報導,是接近紫藍色的,我仲以為是新品種。看來那是因為味精太重所致吧....:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上星期在網上看過一條分享「藍田公園紫芒草」短片,短片裏的芒草的確呈現紫紅色。

      刪除
    2. 現今世代軟件加味精好容易,即使影片都可以 :P

      刪除
  2. 很開心今天看到你的分享,因為上星期在網上看過一條分享「藍田公園紫芒草」短片,拍攝者都話難取景。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,取景真係有啲難,因為有好多雜草在其中,好易變得雜亂 :P

      刪除
  3. 行山好多時都見到這歡啡紅的草,但數量你影的咁多,你影得好吾錯呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實芒草好多地方都有,謝謝你的鼓勵 :)

      刪除
  4. 听說一周前已經無左了。
    有D光靚好多!

    回覆刪除
  5. 紫芒草都幾靚,佢時間係好短暫呀!(^ω^)

    回覆刪除