2021年12月20日 星期一

應吓節

又到聖誕,聖誕燈飾好似度度都差唔多.只有西九大聖誕樹有啲似大景,又唔係好遠.呀....我真係太天真,諗住影夜景,差唔多日落先來到.對正棵樹方圓百里都已經針都插唔入,後面梯級位都企滿晒人.只好去到好側擰歪部機影.哈,原來都唔係壞事,因為我最wide得24mm,企到正反而影唔晒棵樹,不過唔好處就係會影到欄桿,同埋有時會被申出來既電話遮住.

既來之,則安之,要影到好多顏色既聖誕樹要用快快門,因為啲圖案係會郁的,一係開大光圈,一係加高ISO,我揀咗開大光圈,代價係景會比較淺,前後景會冇咁實淨,解決方法就係影多張長快門,細光圈,由得棵樹變一隻色.事後夾埋佢地.萬事俱備,其實仲要睇啲燈光點變化,在最靚光的時候如果棵樹一路都係淨色,到天黑晒先變多色,咁事後搞既難度就會高好多,效果都冇咁理想.最後執走個欄桿位就大功告成.祝大家聖誕快樂.

18 則留言:

  1. 呢棵樹真係好高大。
    長快門,搞到好多鬼影噃,有啲仲得番對腳添....哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 快快門要提高ISO及開大光圈,畫質就變差喇.

      刪除
  2. 平安夜愉快!聖誕快樂!
    我都有去趁熱鬧呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都去襯熱鬧,勁多人,聖誕快樂 :)

      刪除
  3. 聖誕快樂 健康愉快
    現在D手機有wide又有50,只講方便,相機真係唔夠手機玩,在人多的地方相機反而顯得笨重,經常被手機摭住,用相機影相越來越高難度啦😲

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂,手機同相機要求唔同既,單純有個影像,手機方便性相機係冇得比,適合現今即食文化,但相機追求係畫質極緻,都有棒場客.

      刪除
    2. 哈哈~ 你說對重點呢! 好多野都係要靠相機至做到,只是在日常中大多數人只貪方便,相機客相比之下變得小眾,各有各玩各自滿足就是。

      刪除
  4. 犀利,對面港島都好sharp呀。

    回覆刪除
  5. Philip, 2021年的聖誕節剛告過去, 新的一年快將來臨, 預祝你在2022年活得更精采。
    我心繫香江, 卻冇膽冒險飛回來, 慶幸有你常提供香港各區呈現的喜慶, 感恩! 感恩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已把你的[西九大聖誕樹]複製了。

      刪除
    2. Wei-wei,感謝你對香港的心情,忍一忍,疫情好快會過去.

      刪除
    3. Philip, 承你貴言:「疫情好快會過去」。

      刪除
  6. 宜家D人都好中意紮營
    公共空間裡面享有絕對私人空間.......^_^ ^_^

    回覆刪除