2022年4月1日 星期五

另類三門仔日出

網上介紹三門仔影日出都係小巴站行出去酒樓旁邊碼頭,優點係可以影到水平線日出(都要睇季節),但係前景只有一片大海同零星船隻.去咗幾次都係麻麻.

至於日落就個個都會去船灣避風塘防波堤,有浮屋同船仔做前景,但其實日出方向都唔錯,有好多船做前景,缺點係日出會被山阻住,要晏啲先見到,橫掂唔係好遠就試吓.構圖唔錯,日出就真係遲咗啲,好光,不過總體來講我都係鐘意呢度多啲,除非火燒天日出.


18 則留言:

  1. 日出要早出門始終影日落方便的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁當日落啲景影得七七八八就要影日出啦 :P

      刪除
  2. 三門仔景色好似較雜亂咁。

    回覆刪除
  3. 日落散出的光似座摩天輪,光芒四射 甚美!

    回覆刪除
  4. 豐富有美感,是我的感覺,美呀.

    回覆刪除
  5. 而家日出6點左右,都要好早出門。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得係六點鐘先上車,六點二十分到,由於山高,成七點先有得影.

      刪除
    2. 唔記得講係之前拍的,嗰陣日出冇咁早 :P

      刪除
  6. 日出的瞬間什麼都新鮮。我覺得好像變成了別的人。

    回覆刪除
  7. 菲利普,你能把谷歌的翻译器放在你的博客上吗?
    这样我就可以翻译成西班牙语了。
    来自阿根廷的问候
    Fēilìpǔ, nǐ néng bǎ gǔgē de fānyì qì fàng zài nǐ de bókè shàng ma?
    Zhèyàng wǒ jiù kěyǐ fānyì chéng xībānyá yǔle.
    Láizì āgēntíng de wènhòu

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪,可是我不懂怎樣加上谷歌翻譯器哦.
      Gracias por visitarme, pero no sé cómo agregar Google Traductor.

      刪除
  8. 張相好靚呀! 而家日出早左, 幸好你都算近,我就去唔到了。

    回覆刪除
  9. Amazing photo.
    Have a nice day.
    Best regards.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks for visiting my blog, have a great day.

      刪除