2019年2月1日 星期五

倉底貨

睇翻硬碟,原來有個微縮展未出過相,因為只係隨便去影所以幾乎唔記得咗.

 
一入門口就見到最受歡迎既摩天輪,影呢類大景有兩個問題,玻璃既反光肯定搞唔到,就算貼住玻璃影,對面塊玻璃既反光都一定避唔到.其二就係進擊的巨人,要俾啲耐性等對面冇人先好影,唔一定做得到,但做唔到我會索性唔影.


影完大景又到續忽影細景,真係冇乜新意,又係人仔,今次係士多場景,正如上次發現,啲人仔已經係3D打印做再打磨.


戲院賣飛場景,坦白講都算做得迫真,起碼唔會個個排隊既人一模一樣,多得3D打印,用電腦改一改又有第二個人,如果倒模就好難咁大變化.起得一套矽膠模起碼倒翻十幾廿件啦.


都算係中景啦,冇辦法,真係搞唔掂啲進擊的巨人,而且用到咁wide啲樓變晒形都唔多真實.


上次影呢類嘢好似係有啲遠嘢影唔大,今次攞埋微距來,坦白講,180mm仲要係室內,仲要收光圈,仲要唔俾用腳架,基本上係不可能的任務,當然你可以開iso 6400,甚至iso 102400影.但係貼住玻璃係可以定好多,最後我用1/20秒完成咗呢張相.效果係幾特別既,不過似乎都幾無謂.


咦,原來仲有一間房,裡面有中環全景,玩咗一陣航拍覺得唔靚,決定只係特寫吓立法會大樓,現場光係超大反差的,基本上要影到啲窗同埋背景爆晒先睇到牆身上既紋,幸好我有帶埋LED燈,要開盡火力先做到呢個效果.

15 則留言:

  1. 聽你咁講,有玻璃,又有巨人,其實好難影,除非刻意營造巨人襲擊效果,可能唔錯!

    回覆刪除
  2. 萬事勝意!身體健康 ! 恭喜發財 !

    回覆刪除
  3. 有玻璃,又有巨人,其實好難影得好,所以只可以盡力而為.

    回覆刪除
  4. Janejane,祝你新年快樂,身體健康,心想事成.

    回覆刪除
  5. 謝謝,身體健康,心想事成.

    回覆刪除
  6. 最喜歡第五幅!今次D人仔仔細好多、靚好多喎!
    新年快樂、身體健康、平安如意!

    回覆刪除
  7. 謝謝你的鼓勵,D人仔靠3D打印可以做得好仔細,祝你身體健康,心想事作.

    回覆刪除
  8. 你這裡看到留言既? 是否這些留言没有在G+分享, 直接在博客的留言就無事呀?

    回覆刪除
  9. 微縮好有真實應,好似呀!(⌒o⌒)

    回覆刪除
  10. 因肩膀痛,好耐無用大机影相,見到你拍的美圖有D手癢啊!

    回覆刪除