2022年1月5日 星期三

越野電單車

好耐之前已經想影,一係唔啱時間,上年仲有埋疫情,咁多人聚埋好危險,終於今年先成事.都算黑仔,原來之前個場有部份地方係霸佔官地的,依家政府收翻,圍晒鐡線網,個場細咗三份一,仲唔止,以前可以企出官地遠距離影,現在只可在鐡線網內.

晨咁早去到先知道原來賽事係下午先開始,上午節目係影賽車女郎,嘩,啲賽車女郎真係正......

巡視吓個場,可以影車飛起既斜玻有兩個.矮嗰個一來唔夠斜,有機會就咁碌過去.而且前面一定塞滿人,除非諗住搵wide鏡影.即係成場得一個位最理想,計埋側小小最多五個,應該爭崩頭,陣間都係棒住盒飯食來霸位先得.影影吓女郎竟然有車聲.仲要係飛車,九秒九跑去影,好彩唔係太多人爭,趕得切執翻幾張.其實啲車飛得好遠架,應該十幾二十人都影到,但個場設計真係超低能,斜玻前面冇幾遠係一條柱,柱頂又拉咗線,即係柱後既全部有嘢遮.白白浪費好身手.

開心咗一陣,差唔多食飯又有車聲,原來玩剷泥,又冇乜人爭喎,起碼多一張相.


派飯竟然分先後,冇喇,啲好位俾人霸晒喇.連唔好既位都冇乜,大家餓得太耐,當日史無前例咁細個場,但史無前例咁多人,一共十二個團體,我地嗰個有四十六人,其他細啲,但估計都有超過二百人在場.場邊應該企唔晒,竟然係跑道邊都俾人企,萬一有意外.....大家唔駛爭位,我地分配,輪住影,我地組不幸安排在唔好位.諗住轉位先影,不過....原來飛車只有一場,轉位就得翻平路賽,搞搞吓仲落埋細雨,索性去副場影人轉彎就算,搞咗好耐都冇成堆車既畫面添.


有啲人開始走,這時有廣播,陣間會有飛車,即刻又衝去皇帝位,竟然冇乜人爭喎,今位影咗幾分鐘咋,我目的係影晒飛車架,平地嗰啲有個人話喺街邊影都得啦.先十五分鐘細車,又話啲細路手車幾辣,我覺得始終係細路囉.


到大車出場喇,咦,又係行平路既,唔係呱?見人小走數.乜飛幾吓真係好辛苦架咩?都係走喇.今日最後一個節目,影起步.大家會有三次機會.可能有人認為正面唔駛搖鏡,用高速快門好易搞掂.咁影係得,但會好似成堆車迫晒喺度咁.快門要慢到一定速度令車輪睇到係轉緊先算成功,其實快門唔快得搖鏡好多,但唔駛郁係會易啲既.

12 則留言:

  1. 而家病毒橫行,二百人聚會都好高風險噃....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁打咗針又有戴口罩,係戶外,風險應低過搭車翻工既.

      刪除
  2. 13號車-飛得頗高, 102號車-風塵四起。Philip, 你一定食咗好多沙塵啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估有啲呱?其實比想像中小沙塵,沙灘乜,沙灘物嗰啲多啲 :P

      刪除