2022年1月24日 星期一

大山

聽講迪士尼下年會有翻煙花表演,原本上花瓶頂行過啲用長鏡都試過影到.不過想搵吓有冇啲近啲既位置.偶然發覺呢個地方可以影到迪欣湖.前段路線跟去昂船凹一樣,只係途中轉咗方向,上山路線難度一般,路線都好清楚,但係落山有幾個分义路,我估其中一個可能連接昂船凹.為免行錯路,都係挷條絲帶好啲.

天氣係多雲,估佢唔到,日落竟然有小小燒天,不過山頂位置遮晒,得個恨字.又係超大風,分分鐘又影到矇晒,好彩搵搵吓有個比較凹入既位置,而且前面冇咁多草.完成一張普通夜景.呢度都見到迪士尼的,不過側面有山唔靚,唔係好位.

食得唔好嘥,順便影埋另一個方向,冇乜特別,入夜後開始幾涷,嗱嗱聲落山買外賣先.

24 則留言:

  1. 我也曾經從昂船凹上過大山,當日非常大霧,迪欣湖都睇唔到,不過我嘅目的係行山,好少理,一路向前行出梅窩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估到昂船凹係有路上大山,行山就唔駛理視野,不過有風景睇都係加分的.

      刪除
    2. 相片1可清晰顯示週圍輪廓,又有璀璨燈光,請問島兄是不是影兩次疊在一起?

      刪除
    3. 是兩張疊在一起的,迪欣湖比起其他有燈光的地方暗得多.可以見到山頂比山腳暗,這是漸變圖層做成的效果.

      刪除
  2. 以前一連幾次煙花表演,我覺得太多(因為不太環保),現在幾年都冇一次!

    回覆刪除
  3. 照片一. 湖景海景一覽無遺, 但我不知照片二是湖還是海?

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 照片二是海,光燦燦的地方是欣澳,對岸是新界西的大欖涌及青龍頭一帶。

      刪除
  4. 你好有心機去影喎,正呀,煙花再有都好嘅,熱鬧啲! (^▽^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,如果有翻烟花,我又可以試新地方 :P

      刪除

  5. 虎虎大吉
    事事如意
    身體健康
    財源廣進

    回覆刪除
  6. 大年初一, 跟您拜年, 祝身體健康, 萬事如意!

    回覆刪除
  7. 祝你身體健康!虎年快樂!

    回覆刪除
  8. 你好 ❗️ 🧨大年初一來拜年🧧
    恭喜🐯年大吉 ❗️ 萬事勝意 ❗️ 身體健康 ❗️

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,恭喜你身體健康,心想事成,事事順景.

      刪除
  9. 恭祝 Philip 身壯力健. 財源滾滾. 事事如意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,恭喜你身體健康,心想事成,事事順景.

      刪除