2022年1月8日 星期六

大石磨

上山路全是水泥路,又不高,可影到日落,啱晒唔想咁勞累既我.

不過雖說是水泥路,都幾斜吓.唔可以急上.最後原來有個大平台.又遇到影日落的決定,究竟係影多啲個天定地景好呢?通常我都喜歡地景多啲.因為天再靚都唔及地景有標誌性.不過呢度地景又真係麻麻,會影到好大忽山,我見啲雲又好似幾靚,就決定用個天佔大部份.

最後又係夜景啦.日落嗰邊麻麻,另一邊係魚塘加深圳景,但就好幼長,決定影近啲填滿個畫面多啲.走嗰陣原本有私家車話車埋我.不過行落山都好易我就婉拒咗.係呀,行上山既其實係車路,不過路好窄,有對頭車就會好麻煩.

10 則留言:

  1. 啲雲又好靚,像光亮的鱗片,晚景也不錯。

    回覆刪除
  2. 圖一. 大地在天空下, 有青山又有高樓大廈, 繁榮的城市與寧靜的山頭相影成趣! 加上蛋黃的夕陽令我更陶醉!
    圖二. 華燈初上, 水中倒影, 景色極美!!!

    回覆刪除
  3. 我一般來說日落比較影多啲天空,因為啲雲彩好靚,除非下面的山景有特別的美景。

    回覆刪除
  4. 香港這麼好靚!我吃了大驚。你拍得真好。

    回覆刪除