2022年1月16日 星期日

粉嶺中心影相思

最近FB被粉嶺中心一棵紅花風鈴木洗版.交通咁方便當然要去啦.我都知實多人,七點半已經出到去,居然都已經有七個人喺度.


其實嗰度個個都唔係影花,係影雀.用翻上次招數.300mm F2.8加1.4x增距.再收到F5都應該夠用呱?但早上真係好暗.ISO 1600都係得1/160s快門,相思小小動作就矇,而且420mm都唔係好夠大,影完再勁裁好爛,影咗一輪都冇乜收獲,最後索性除走個增距,爭取最大入光量,不過咁就更加細粒,要勁勁裁,好彩有一隻飛到好近,咁先開齋.


佢重停咗幾耐,可以影埋唔同姿勢,其實除咗入光量唔夠,我發覺成日對唔到焦.查翻原來無反係冇咗十字對焦點呢回事的,中間嗰點反而單反仲容易對到,有好幾次,特別係近嗰啲都拉風箱,錯失好時機.


由於真係幾遠吓,基本上都要300mm裁到變600mm用,好彩新機像素高先可以咁玩.現場頗雜亂,多點對焦好易錯,結果用晒中間一點就算,影法非常白痴,見雀就影,全不用理會構圖,翻去先裁.


裁得咁勁會發覺啲毛冇飛得近嗰啲咁一條條,有啲黐埋一Pet.如果再用埋高ISO,跟手開埋勁Noise reduction.啲毛會變成一塊淨色,好似卡通片咁.


24 則留言:

  1. 青色相思仔在粉紅背景中好突出。

    回覆刪除
  2. 風鈐木配相思, 好正呀!
    今年我無去, 唯有來年請早啦哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講有三棵樹,有兩棵仲未開,話唔定今年仲有機會.

      刪除
  3. 嘩﹗你咁早就到,真係服左你啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住得近嘛,而且仲有人早過我,有機會住得遠過我 :P

      刪除
  4. 你都好犀利呀,7點幾就到左,只係d人7點幾就已經到齊罰企影雀,真係唔夠作佢玩啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都只係平時翻工時間出門口,因為近所以早到,我估早過我嗰啲人有機會住好遠添 :P

      刪除
  5. 我愛圖一. 相思雀的樣子好穩重; 圖二.相思雀吸花蜜的功夫好犀利。
    Philip, 粉嶺中心好多相思雀嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,粉嶺中心都幾多,陸陸續續都有飛出來,不過依家啲花謝謝可能就會小喇.

      刪除
  6. 我都影高相思仔,比較起來,自己嗰啲就唔想睇,你影的非常非常靚呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,相思仔係幾難搞,要俾啲耐性等好位置.

      刪除
  7. 生命之美! 這只可愛的小鳥,有些人叫"目白"。

    回覆刪除