2022年4月11日 星期一

黑丸情意結

去烏蛟滕好麻煩,朝早有加班小巴還可以,走既時候得幾班小巴.真係唔知啲人係咪行路走.不過星期日有巴士冇咁驚.

咁都要去係因為我仲未有一隻高清黑丸影到.手頭上既全部都係低光影,一唔係就唔啱焦平.有啲運,一去到就見到朋友影緊,位仲唔錯,雖然都係暗,但背景幾乾淨.高度啱啱可以用較穏定姿勢,大家都影完,可以慢慢來,真係好暗,用到1/80秒都要ISO 1600先夠光.貪心影大隻啲,景深超淺,要夾六張先夠景深.

一場來到梗係除咗黑丸都要影吓其他.有師兄話大紅葉嗰邊有寛鍔交尾,我連寛鍔都未見過,仲要係交尾,直情流晒口水,風大吹斜咗,啲人搞兩搞散咗,喊都無謂,好彩仲有怪獸交尾,靚就唔多靚架喇,好過冇啦.

行翻過黑丸嗰邊都冇乜其他收獲,又行翻轉頭,咦,又影緊交尾,不過就只有黃班弄,都好吖,影靚啲,正光搞到眼上又留下難睇既光班.本想轉去背光位影,但佢地郁郁吓,睇怕就散,都係影咗先等下轉,不出所料,未到我又已經散咗.

22 則留言:

  1. 島兄的三級相總是有番咁上下精彩

    回覆刪除
  2. 影到怪獸交尾好精彩呀! 💝♬︎(*‿*)♪ ❤️

    回覆刪除
  3. 第一張站淮山之面,第二張花式撐竿,第三張紫禁之顛,佳美.

    回覆刪除
  4. 我欣賞照片三的構圖, Philip 知那植物是甚麽名堂嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,對不起我不知道那植物的名堂 :P

      刪除
  5. 影蝶要耐性。影得好靚。謝謝分享.

    回覆刪除
  6. 最近有去烏絞縢,去到三丫村才知三點半是尾班船,那時已經是三點零五分,幾乎趕不上.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩趕得切,否則行翻出來都幾攞命 :P

      刪除
  7. 這次把速度光圈iso 都說了出來,對我非常有益,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 參考吓就好,事實上環境好啲唔會用到咁極端 :P

      刪除