2023年12月11日 星期一

潛入塱原濕地

秋天應該又係禾田收割季節,不過塱原濕地好似有工程封咗,朋友話可以試吓潛入去.........我記得上次入去見到啲工人叫我出翻去,今次都有,我地應允之後話係另一邊走,結果當然係冇走到.

禾田仲係綠色,仲諗住啲禾花雀落來食禾之後影佢地成堆飛起,結果都有飛呀,不過就得光線又就唔到背景,得個桔,唯有去池塘影吓啲雀.

臨日落仲可以影埋倒影,至於禾田加日落就冇喇.

12 則留言:

  1. 島兄冇攞綠卡(平安卡)進入工地要小心呀,唔係嚇你,分分鐘會比人拉架。😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會呱?其實我去到藏身地方都見到好多人 :P 

      刪除
  2. 回覆
    1. 要小心唔好踩錯腳有意外,話就話工地,實際上冇乜人開工,所以完工時間都冇乜譜 @@

      刪除
  3. 香港人愛攝影是很好的活動,但有少部分不守秩序的人,就影響大部分守秩序的人,我有印象在網上看到訊息,有攝影者就妨礙別人的問題,最終封了入口。

    回覆刪除
  4. The photos look really great! I like them :)
    Greetings from Poland!

    回覆刪除
  5. 鳥嘴翹曲一點. 這也大概是一個適應自然的.

    回覆刪除
  6. 影鳥類真的不易啊,要好多
    耐性等待佢既動態!🦅👍

    回覆刪除