2023年12月16日 星期六

匹克球攝影

呢種新興運動未影過,又係時機去集郵.

玩法同網球差不多,但用咗短拍,矮網,場地只有羽毛球場大小,而且規定頭三板要彈地先準打,之後就可以空中截擊,由於在小學內舉行,背景比較亂,影張跳起抽擊先.

總共有七個場有賽事,事實上幾個細場背景係比較乾淨,不過精彩賽事多數在大場.

另外的細場背景都比較雜亂但都要影吓,我特登帶咗135mm來,日光日白開盡F1.8影,太陽直照時快門去到1/4000秒.

呢吓反手幾有趣.

追波都唔係成日有.

雖然係細場,但呢對組合聽講係台灣一,非常有名,全部人圍晒過來睇咁滯.初初我以為呢啲運動係設計畀長者玩,但打起來都幾講反應的.

10 則留言:

  1. 我都係第一次見到聽到呢種運動。

    回覆刪除
  2. 最後一張捕捉到運動員的肉緊表情,好正。
    唔知有哩種運動,好冷門,多謝你推介

    回覆刪除
  3. 我覺得有點像站在乒乓球桌上打乒乓球。

    回覆刪除
  4. 年紀大咗還做呢種激烈運動。我衷心佩服佢們。我要向佢們學。

    回覆刪除