2023年12月21日 星期四

白鷺湖聖誕倒影

差唔多聖誕節白鷺湖又有搞作,加咗棵水上聖誕樹同埋一個屋頂既聖誕老人.等唔到微風日子影天空之鏡,求其搵日就去咗.

天色有點不好,反正我冇諗住影個天所以都冇乜所謂,快門不能太慢,棵樹浮在水上係會輕微郁動的,也不用等到真正入黑,背景同水反而會太黑唔靚,等到着咗燈影一張就搞掂.

14 則留言:

  1. 我覺得聖誕樹幾靚,祝聖誕快樂﹗

    回覆刪除
  2. 原來有水上聖誕樹,好靚!我以前都耐唔耐去白鷺湖,有時行完山去食晏。但自從翻新咗之後就未去過。想問問你站立的位置如何出到去呢?我以前只有划艇的時候才可來到這裡。

    回覆刪除
  3. 靚呀!我去幫趁過,當日好曬,食完立刻走。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝誇獎,影數碼試多幾張實得既 :P

      刪除
  5. 回覆
    1. 你說天色不佳. 我覺得陰暗色倒襯托出白色牆壁, 表現出冬天嘅寒冷. 好精采!

      刪除