2018年12月7日 星期五

殘念列根號

朋友又叫我去三支香影航母空鑑,今次係美國列根號,吸取上次三支香影的經驗,太遠係好難影得清,影完仲要裁好唔掂.我記得上次好似見到隻鑑就停喺南灣角出面,就問朋友要唔要試吓.去到小巴站,已經知道冇搵錯地方,見到都有幾個人攞晒架生,仲有人問我地係咪去影航母,仲教我地同小巴司機講話去影航母就得.


仲諗住影油庫嗰度落,原來要過多小小,冇站的,見到一大堆人,直情唔駛上山,仲驚腳架重添.不過.......來錯咗時間哦,大背光,早知朝早來啦,冇計,照影,用盡500mm都影到好大隻,不過執餐死.


背光就背光啦,整翻個日落加航母先得,可惜太陽都係離得太遠,影到都好細粒,禍不單行,水流改變,隻鑑變咗正側面,200mm都幾乎爆框.


側邊有個人話我聽唔止得一隻鑑,遠處仲有隻細啲既,嘩,超遠呀,用盡500mm再裁都係細隻,最後只能這樣.


仲有最後一點希望就係夜景加航母着燈,至於結果,你地都睇到啦.隻鑑越飄越埋,200mm已經爆框,侷住影一忽.今次真係全軍覆歿.

沒有留言:

張貼留言