2018年12月19日 星期三

足毽攝影

好耐冇影過呢項比賽,最重要係未用全片幅影過,以前影落嗰啲都冇乜幾多張係OK.

 
冇咗交相既壓力,防守或者就咁企喺度踢既我就唔影喇,專揀跳起進攻既先影,個體育館咁啱有啲一級級既觀眾席,可以走上最高一級影,唔駛下下俾個網遮住或者要側影.你動作幾得意,就搵你開齋.
 
 


唔明佢點解可以跳得咁高,就算唔玩踢毽都可以走去玩跳高哦,而且佢正面跳比較容易影.


可能我周圍擒高擒低,引起咗工作人員注意,先生,你係乜水?係咪大會攝影?唔怪得佢,因為我都冇見到有人有攝影證,於是我答佢,雖然我一個影十個,但我只不過係一個香港人.你就唔得啦,掂網既.


嘩,見到有人打倒掛呀,優先影佢啦,好多隊進政都頗單調,攞分集中晒一個人,好似足球小將有波就要交俾戴志偉咁,影相自然Mark實佢,不過防守球員都有相同諗法,搞到好多時都遮住我,哎呀,好彩遮唔晒.


呢位短髮人兄我留意咗好耐.之前嗰場已經去定晒位等影佢,點知一換邊佢就被換走,搞到我冇得影.好彩決賽再見翻佢,佢呢吓倒掛好勁,明知佢咁踢都擋唔住,俾佢攞好多分.亦都好難先影到冇人遮住佢,不過隻腳就冇咗一忽.

沒有留言:

張貼留言