2018年12月23日 星期日

無無謂謂大水管

在網上見人地在大水管影人像相,model坐在水管上,背景是仲延的水管,覺得好靚,見到有呢個團,自然想copy cat一翻.


Model衣著其實同大水管啲咁工業既景有點格格不入,工業環境好硬朗,Model就著得好斯文.有啲奇怪感覺.


着住高跟鞋行工地都好似唔多妥,硬係覺得Model正面個面型好似有啲方,所以我都影晒側側地既.


我有啲擔心著成咁陣間點樣上大水管,好在係會換衫既,不過咁曬著到咁厚唔知捱得幾耐,難得啲wide鏡黨去晒另一面,換支135mm玩吓.扯到背景咁大既感覺係85mm做唔到既.


轉去草地影背光,又俾啲wide鏡黨阻住,侷住換翻85mm影,我要將閃燈出盡先影到啱光暗畫面,但我竟然見到有人唔用閃燈影,睇怕係想影剪影 @@


有位師兄攞咗支120-300mm F2.8來玩,好極長鏡派多咗支援,當日有位wide鏡黨完全唔理長鏡派,影完睇吓又影,卒之Model都頂佢唔順,叫佢不如俾後面用長鏡既都影吓佢先肯行開,我都乘機用吓135mm啦,不過.......到收工竟然都冇上過大水管喎,咁我地做乜要來大水管呢?仲要唔係去近上水站嗰邊,特登搭的士去到虎地拗喎,莫名奇妙.

沒有留言:

張貼留言