2018年12月28日 星期五

學人睇設計

網上見到有個機械人大戰比賽,仲加埋有設計師作品,好似幾有趣.


去到門口,有公仔喎,影翻張紀綠相先.


其實設計既嘢我唔係好識,總係覺得好多都唔實際,得個樣,好似呢盞燈咁,真係幾靚既,但係我寧願佢光啲囉 :P


這應該是兩隻貓吧?不過尖頭利角放喺屋企應該好危險,而且香港地方貴,放舊咁既嘢好似冇乜實質作用,有位不如放多隻超低音好過 😝


另一邊擺咗啲微縮展品,有好多之前已經睇過,順便影咗幾張就算數.我覺得新意唔係好夠,成日都係街景,大厦等,可以整吓第二啲,設計就係要有創意嘛.


整天最能引起哄動就係佢,有人腳既恐龍,大家瘋狂追住佢影相,室內暗佢又走來走去,仲有好多電話阻住,結果一張都影唔到,等咗一個鐘佢再出來,今次有經驗跟住佢領隊喺前面截佢,最後出到門口終於可以影到佢.


之後仲一路跟到佢走翻入休息室.最唔好就係啲人一啲都唔驚囉.再走去睇睇節目表先記得有機器人大戰,死火,老人痴呆症,完全冇咗回事,得支24-70mm,只好早啲走啦.

2 則留言:

  1. 放多隻超低音...... phlilp 都玩 hifi 果喎
    你用 5.1定7.1呢
    有冇裝天花果4隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我玩5.1咋,後中置夾硬貼住梳化我覺得效果唔好,天花板加喇叭老婆會殺咗我 :P

      刪除